:D

Idag var jag på bio och åt även på resturang i Kista med min lilla famij! :D Det var verkligen kul, jag vet inte när vi sist gjorde något tillsammans, det är så underbart trevligt när PAPPA kommer på något sådant, nästan så man blir lite rörd. Jag åt iaf en god taco tallrik och sen kollade vi på "midnatt i Paris" Både brides mates och jägarna 2 gick inte fören klockan 10 så vi orkade inte vänta typ 4 timmar. Sen köpte pappa ett par höstskor till mig, väl behövda måste jag ju säga. Dom är skitsnygga är jätteglad nu :DDD
    Imorgon blir det först hööks med Hannah, sen ska jag försöka hinna rida och på kvällen blir det pizzabak och lite film mys med några pers @ Linas place hare göttt

Kommentarer
Postat av: Sanna - Fotoblogg ♥

åh saknar famijemys haha.



2011-09-23 @ 23:45:44
URL: http://niikons.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Lägg upp bilder på det du köpt!:D

2011-09-25 @ 01:51:10
URL: http://lovisajagrellohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0