Aouchh

Tjjoo. Igår han jag inte skriva något, men jag var i stallet iaf i 8 timmar. För 1 timme kollade jag på herrarna som spela fotboll på kämparvallen.
      Red flicka först med Frida och sen på kvällen kom Sara ut och två medryttare, jag red Scarto. Haha, så ramla jag av den jäkeln också. Han trampade på en stolpe så den andra änden åkte upp vart skiit rädd och kasta sig bakåt upp i luften och vände en gång till så jag trilla av. Landade rakt på ryggen och slog i bakhuvudet. Mycket trevligt! inte.. Nu har jag rätt ont i huvudet, nacken och ryggen. Men annars är det bra :D
       På torsdag gör jag teoriprovet!! Hoppas det går bra, annars dör jag. Får se till att plugga lite nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0