Take advantage of all that you have!

Heej Heej alla Amandas bloggläsare. Lovisa som är här och bloggar, tänkte ta och berätta lite om mig själv. Jag fyller år 1 Maj och är 15 år född 1996, har en egen ponny som jag tävlar hoppning med hon är 8 år och heter Lilla My är en D-Ponny. Bor i Vallentuna och går på engelska skolan i Täby. Älskar att rida och min lilla hest betyder allt för mig och hon bor 1 min från mig, men bor dock inte på en gård utan det ligger ett privat stall brevid vårt hus ungefär. Annars så är jag med mina kompisar på fritiden och jag älskar att shoppa kläder. Annars så har jag och Amanda känt varandra sen dagis och vi gick i samma skola upp till trean sen byte jag skola och vi var också grannar tills jag flyttde. Men nu ska jag gå ni får lite bilder i stället.

Puss Puss Lovisa

Lilla My och Jag på tävling!
 
Snäll är hon också!:)

Älskar att hoppa gör hon med!<3

Och här är en bild på mig!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0